جدیدترین مطالب سایت
بعضی از افراد خیلی آبیاند و شما فوراً رنگ شخصیتی آنها را متوجه میشوید. هرگاه در فرودگاه پسر چهار سالهای را میبینم که بالا و پایین میپرد و آواز میخواند، میدانم که پدر و مادر او یک مسیر جالب و طولانی برای بزرگ کردن این پسر با شخصیت آبی پیش رو دارند. با ...
چگونه میتوان به دنیای مخاطب نفوذ کرد یکی از راههای فوقالعاده موثر در نفوذ به دنیای مخاطب، مدل سازی و الگوبرداری از مخاطب است. الگوبرداری از کیفیت حسی، از واژهها، از لحن و طنین و حرکات. ببینید مخاطب شما چگونه صحبت میکند. لحن و طنین او را موقع صحبت کردن کشف کنید. ...
درباره شخصیت A و B بیشتر مطالعه کنید این نوع شخصیتها مربوط به این است که چگونه افراد به استرس پاسخ میدهند. با این حال، اگرچه نام آن به نوعی شخصیت شناسی مربوط میشود، مفهوم آن به عنوان یک صفت پیوسته مناسبتر است که با افراد افراطی شخصیت A و B پایان مییابد. [caption ...
عوامل منفی برای ادامه صمیمیت کدامند تداوم صمیمیت از شروع آن بسیار مهمتر است. بسیاری از وقتها شما به راحتی با دیگران صمیمی میشوید. اما خیلی زود هم شکست میخورید. روابط به سردی میگراید، از هم دلخور میشوید و همدیگر را رنجیده خاطر میکنید. دوست شدن یک هنر است ...
در مورد رفتار شخصیت سبز بیشتر بدانید شخصیت های سبز این افراد هستند: مهندسها، حسابدارها، خورههای کامپیوتر، دانشمندان و ... . شخصیتهای سبز آدمهایی کسل کننده، منزوی و درونگرا هستند. آنها زیاد اهل معاشرت نیستند. درحالی که زردها مدام در پی کمک کردن به مردماند، ...